דלג לתוכן
  • דף הבית
  • שאלות
  • קטגוריות
  • מומחים
+ שאל שאלה
  1. דף הבית
  2. כללי

איך נכון לכתוב: עזבתי אותו או אותו עזבתי?

קטגוריה: כללי  |  נשאלה ע״י kelly20  |  9 בJuly 2025

שני המשפטים נשמעים לי נכונים. האם יש הבדל ביניהם או שזה רק סגנון?

התחבר או הירשם כדי להשיב לשאלה זו.

0 תשובות

אין עדיין תשובות לשאלה זו.


שאלות דומות

כמה זמן סוללה של אייפון מחזיקה?

נשאלה ב־2024-08-01 10:42:50

כמה זמן לפני טיסה צריך להיות בנתב״ג?

נשאלה ב־2024-10-04 00:08:56

מה אתם מכינים כשאתם רעבים ואין לכם כוח להתחיל לבשל?

נשאלה ב־2025-06-03 06:05:39

האם דינוזאורים מוזכרים בתורה?

נשאלה ב־2024-09-13 18:15:59

מה נכון: כולנו או כלנו?

נשאלה ב־2024-09-12 11:18:44

האם יש ממשלה עולמית סודית?

נשאלה ב־2025-01-29 06:13:39

מחפש תשובה מהירה?

תאר בקצרה מה ניסית ומה לא עבד – זה מקצר זמן לתשובה טובה.

+ שאל שאלה

על האתר

קהילה ישראלית של שאלות ותשובות – באווירה מרגיעה, אישית ומכבדת.

ניווט

  • דף הבית
  • כל השאלות
  • צור קשר

משפטים

  • תנאי שימוש
  • מדיניות פרטיות

© Sheelot
Twitter Facebook